Nowości - planowane pacze i zmiany w grze.

Dział poświęcony grze: Rainbow Six: Siege
Awatar użytkownika
PIR
Posty: 47

Nowości - planowane pacze i zmiany w grze.

Post#1 » 30 sty 2015, o 13:09

Inteligentny system lootu w H1Z1

Timothiego Lochnera, jeden z projektantów H1Z1 powiedział, system lootu w grze ma być bardzo inteligentny. W jednym ze zbliżających się paczy wprowadzamy nowy spawn. I tym sposobem tworzy się jakiś ruch graczy, bez monotonnego biegania po serwie jak u naszej konkurencji. Grasz bo masz cel, musisz coś zdobyć, zrabować bazę wroga. Tym sposobem tworzymy mini questy i wyzwania jakie stawiamy przed graczami.


System lootu jest bardzo inteligentny. Śledzi wszystkie elementy na serwerze (nawet te w plecakach i kontenerach) i upewnia się, że w świecie pojawiają się te, których jest mało. Jeśli gracze zdobędą mnóstwo przedmiotów i będą je trzymać, to oznacza, że trzeba będzie zacząć polować na tych graczy lub ukraść ich zgromadzone zasoby.

Gdy gracz się wyloguje, serwer wie, że na serwerze jest mniej potencjalnych łupów i zaczynają się one pojawiać w świecie. Kiedy gracz się zaloguje i przekroczony zostaje limit serwera na dany przedmiot, to przedmiot ten nie będzie się on pojawiał i trzeba będzie o niego walczyć.

Oczywiście gra może być grana poza systemem lootu. Zbieractwo i wytwarzanie przedmiotów dadzą graczowi wiele – nawet na tyle by zabić kogoś z bronią palną.

W miarę rozwijania gry, zarówno zbieractwo, odzyskiwanie i rzemiosło poprawią się otwierając nowe i kreatywne możliwości abyście mogli siebie pozabijać.


======================================================================

Awatar użytkownika
sogod.
Posty: 19

Re: Nowości - planowane pacze i zmiany w grze.

Post#2 » 30 sty 2015, o 14:46

z tego co tu widzę ta gra jednak przeistacza się w taką jaka była zapowiadana, czyli najlepszy dotychczasowy survival, tyle że boje się ją kupować przed maturą :)

Awatar użytkownika
PIR
Posty: 47

Re: Nowości - planowane pacze i zmiany w grze.

Post#3 » 30 sty 2015, o 21:02

Tak jak mówiłem, pacze lecą hurtowo. Właśnie wprowadzają 1/30.

Nie będę tłumaczył, każdy ogarnie.

•Battle Royale: Pressing “M” brings up a map
•Fixed a few client crash case
•Adjusted zombie behavior from airdrops
•Loot spawn adjustments
•The satchel has a new model and icon
•IEDs and Punji Sticks will no longer damage players on PvE servers
•Gameplay tips have been added to the death screen message.
•Battle Royale: Made some improvements to the gas visuals and movement
•Battle Royale: Fixed an issue where players would start in green gas
•The makeshift bow now has a unique model.
•Modified campfires, BBQ, and furnace so that they should perform better under heavy load.
•The wrench now has a wrench model
•The repair hammer and repair wrench now repair structures or vehicles on each combo swing instead of the just the first one.
•The starter belt pouch now has a 2 second shred timer (it was instant before).
•Furnaces now take damage/decay and can be repaired with hammers.
•Increased server stability.

Wróć do „Rainbow Six: Siege”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron