Melonoway

Chcesz się przedstawić? Napisać czym się zajmujesz w życiu prywatnym? Odwiedź ten dział i napisz co nieco osobie.
Awatar użytkownika
Melo

Melonoway

Post#1 » 24 maja 2015, o 18:49

Chwilę posiedziałam to też się przedstawie :)
Mam na imię Ola, jestem z dolnego śląska. Uczę się wspaniałego zawodu logistyka i mniej czy więcej planuje z tym swoją przyszłość. Od lat praktycznie przebytych w pampersie, gram w gry komputerowe. Moją pierwszą był Heretic i muszę przyznać, że do dziś wspominam next genową grafikę ;)
Interesuję się również grafiką komputerową, nic profesjonalnego, hobby jak najbardziej. W tym roku minie 5 lat jak bawię się w photoshopie i tworzę swoje prace.
Poza tym jestem totalnym freakiem na punkcie karabinów wyborowych, głównie amerykańskich modeli tj Barret M82 <3, ale Polski Bor także widnieje na mojej liście "must have".
Moim kolejnym hobby jest muzyka, gram na gitarze od 5-6 lat, mam własny zespół i powoli zaczynamy wchodzić na wyższe progi :roll:
Myślę, że na tym zakończę. Fajnie się z wami gra i cieszę się, że mogę się wraz z ekipą rozwijać.

Awatar użytkownika
Admiral_Kirex

Re: Melonoway

Post#2 » 24 maja 2015, o 19:07

Witamy :)

Chociaż Polskim odpowiednikiem Barrett M82 jest Tor, ten sam kaliber 12,7 mm(.50) Bor ten sam wygląd jednak o słabszym kalibrze 7,62(308. Win). A co do który mi sie bardziej podoba to nie wiem z żadnego jeszcze nie strzelałem :lol:

Awatar użytkownika
Szteinoo

Post#3 » 24 maja 2015, o 19:21

Witamy, witamy, zdradź Nam jeszcze Twój wiek póki jeszcze (mam nadzieję) wypada :lol:

Awatar użytkownika
Witkacy8
Administrator
Kontaktowanie:

Post#4 » 24 maja 2015, o 19:26

Szteinoo pisze:Witamy, witamy, zdradź Nam jeszcze Twój wiek póki jeszcze (mam nadzieję) wypada :lol:

Jak się Twoja dowie że podpytujesz tu koleżanki to Ci kompa przez okno wyrzuci :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Szteinoo

Post#5 » 24 maja 2015, o 19:33