Witkacy8

Chcesz się przedstawić? Napisać czym się zajmujesz w życiu prywatnym? Odwiedź ten dział i napisz co nieco osobie.
Awatar użytkownika
Witkacy8
Administrator
Kontaktowanie:

Witkacy8

Post#1 » 4 kwie 2015, o 15:51

To może czas,bym i ja napisał o sobie kilka słów ;)
To ,czym zajmuję się w plutonie to wiecie,opowiem krótko o życiu poza komputerem :) .
A więc mam na imię Witek, mam 33lata mieszkam w Nowym Mieście Lubawskim(prawie) i jestem w plutonie od 2013 roku.
Pracuję jako Główny Energetyk w pewnym zakładzie produkującym podłogi drewniane.
Po godzinach pracy frezuję napisy w drewnie na wykonanej przez siebie frezarce CNC.W chwilach wolnych interesuję się nowinkami technicznymi,uwielbiam wszelkie sprzęty rtv i podobne :twisted: .
Lubię trzaskać zdjęcia i filmiki (mam kilka sztuk sprzętu foto-video) ,lecz nie mam zbyt wiele czasu na tę pasję.

Mój zestaw komputerowy:
Procesor: i5 3570K 3,4GHz
Płyta: AsRock Z77 Extreme4
Pamięć: Kingston DDR3-1333 12GB
Grafika: GTX770 OC 2GB Gigabyte
Monitor:IIYAMA ProLite GB2773HS (27") 144Hz
Monitor IIYAMA Prolite E2208HDS (22")
Dysk Kingston SSD 120GB
Dysk Seagate 500GB 7200RPM Sata II
Dysk WD Caviar Blue 1TB 7200RPM Sata III
Obudowa SilentiumPC Gladius X80
Zasilacz: OCZ ZS 750W
Klawiatura Corsair Vengeance K70
Gryzoń A4Tech X7
Kamerka Logitech HD Pro Webcam C920
Słuchawki + Micro Creative Tactic 3D Rage Wireless

Awatar użytkownika
Szteinoo

Re: Witkacy8

Post#2 » 4 kwie 2015, o 16:06

Pokaż frezarkę :!: :!:

Awatar użytkownika
Admiral_Kirex

Post#3 » 4 kwie 2015, o 16:28

O to ja też czekam za zdjęcie :D

Awatar użytkownika
Witkacy8
Administrator
Kontaktowanie:

Post#4 » 4 kwie 2015, o 17:03

Szteinoo pisze:Pokaż frezarkę :!: :!:

To jest samoróba w dodatku w większości z dostępnych mi cześci,także wiesz,to nie jest jakieś cudo ,ale działa ;)
Zrobię zdjęcia to wrzucę. :)

Awatar użytkownika
Szteinoo

Post#5 » 4 kwie 2015, o 17:41