Takiej propozycji jeszcze nie widzieliście.

Specjalny dział w którym możecie pisać o wszystkim i o niczym, na dowolny temat.
Awatar użytkownika
_Mark-Blackburn_
Administrator
Posty: 348

Takiej propozycji jeszcze nie widzieliście.

Post#1 » 11 lis 2015, o 17:02

Czy jest tu jakaś osoba która lubi muzykę elektroniczna, a głównie styl Trance i jest w stanie pojawić się w Poznaniu w sobotę 21.11 ?

O co chodzi?
Mogę zabrać jedna osobę na największą imprezę w środkowej Europie. Imprezę która od wielu lat wyznacza standardy dla innych tego typu eventow. Mowa oczywiście o Transmission 2015 w O2 Arena w Pradze gdzie ma sie pojawic ok 20tys. osob. Jeśli ktoś jest chętny to zapraszam :) wyjazd w pełni opłacony :)

Awatar użytkownika
Witkacy8
Administrator
Posty: 388
Kontaktowanie:

Re: Takiej propozycji jeszcze nie widzieliście.

Post#2 » 11 lis 2015, o 17:55

O kurde :o

Awatar użytkownika
StaryWill
Posty: 5

Re: Takiej propozycji jeszcze nie widzieliście.

Post#3 » 14 lis 2015, o 21:18

Fajnie by było tam być i móc w tym uczestniczyć, ale niestety problem z możliwością zjawienia się tam. :(

Awatar użytkownika
_Mark-Blackburn_
Administrator
Posty: 348

Re: Takiej propozycji jeszcze nie widzieliście.

Post#4 » 16 lis 2015, o 10:40

Ups... przez przypadek usunąłem jeden post :D

s3rci00 pisze:Ja chce!~:D


Jeśli serio chcesz to napisz do mnie wiadomość priv :)

Awatar użytkownika
bratplik
Posty: 45

Re: Takiej propozycji jeszcze nie widzieliście.

Post#5 » 16 lis 2015, o 17:57

to jakas zajebista randka ???

Awatar użytkownika
s3rci00
Posty: 50

Re: Takiej propozycji jeszcze nie widzieliście.

Post#6 » 18 lis 2015, o 18:19

Serio chciałbym ake nie wiem na ile ten wyjazd i co i jak D:

Awatar użytkownika
_Mark-Blackburn_
Administrator
Posty: 348

Re: Takiej propozycji jeszcze nie widzieliście.

Post#7 » 18 lis 2015, o 22:04

Trochę pozno napisałeś :/

Wróć do „Hydepark”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron